Kävin lauantaina Turussa tapaamassa Eden :-)! Chillattiin ja juhlittiin, ou man kyllä juhlittiin! Oltiin kivassa klubissa nimeltään The Monkey, miksei stadissa voi olla vastaavaa? Seduloita ja räkälöitä joka nurkassa muttamutta ei sen enempää.
Otettu joskus tooooosi paljon myöhemmin. Jurrinaamat for the win.
1 kommentti:
ihaniii kuvii teistä!!!!
pusuja wienistä!
teijän anal
Lähetä kommentti