maanantaina, syyskuuta 20, 2010

Turku

Kävin lauantaina Turussa tapaamassa Eden :-)! Chillattiin ja juhlittiin, ou man kyllä juhlittiin! Oltiin kivassa klubissa nimeltään The Monkey, miksei stadissa voi olla vastaavaa? Seduloita ja räkälöitä joka nurkassa muttamutta ei sen enempää.
Söpönassu Ede ja minä ja mun ihana hienostunut määrä punaviiniä lasissa :-D
Otettu joskus tooooosi paljon myöhemmin. Jurrinaamat for the win.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

ihaniii kuvii teistä!!!!
pusuja wienistä!
teijän anal