torstaina, maaliskuuta 01, 2012

Kello on aivan liian vähän...

Huomenta! Oon lähdössä kirjoittamaan paleografian tenttiä. Huoh... Noh, illalla on sitsit, missä mä muuten toimin laulunjohtajana, joten tsempataan nyt niin voi vetää all in myöhemmin:-D

Aloitin eilen kattoo yhtä uutta sarjaa, Locked up abroad. Sarja kertoo eri maiden kansalaisista jotka istuu vankilassa ulkomailla. Ekan jakson perusteella vaikuttaa ihan sikke hyvältä dokumentti sarjalta!! Khe. Noniin, pusuja kaikille ja hyvää päivänjatkoa. Toivottavasti en nukahda täällä bussissa... Kuka järjestää tentin kahdeksalta aamulla????

Ei kommentteja: