tiistaina, tammikuuta 03, 2012

New years eve 2011-2012

Hollaa lovers! Uusivuosi vaihtui mukavissa merkeissä. Onnistuttiin varaamaan pöytä ravintola Kolme Sepästä samana päivänä, oli muuten aika munkki koska kaikki ravintolat Helsingissä vaikuttivat täysiltä... Aloitettiin Eskon luona valkoviinillä ja sieltä jatkettiin Kolme Seppään noin klo 21:-)!


Toppi Zara (UUSI!), kaulakoru Gina Tricot.




Ruoka oli aivan älyttömään hyvää!! Söin alkuruuaks Carpaccioa ja pääruuaks sinisimpukoita. NAMEH!!

Me aateltiin eka mennä Senaatintorille kuuntelemaan uudenvuoden julistusta siellä, mutta kun saavuttiin paikalle niin ei enää saanut mennä torille kun siellä oli liikaa väkee. NO AHA!!! Suunnattiin sitten Esplanadille missä skoolattiin uuden vuoden kunniaksi hurray! Jatkettiin vielä kotibileisiin ja sieltä sitten (big surprise) mäkin kautta himaan haha.

Niin ja btw, LÄHDEN HUOMENNA MARBELLAAN! Wuhuu. Pitäisi vielä pakata, lento lähtee jo 6.50 joten herätyskello soi 4.45....... Mmmm. Ja toinen btw, ostettiin eilen lentoliput AMSTERDAMIIN Fredun ja Sonun kanssa:-D! Tuun kotiin 11.1 ja lähdetään heti seuraavana päivänä Damiin. Ihana tällainen ex-tempore reissu hihi. Luennot alkavat sitten 16.1 blääh. Postaan ihan varmasti Marbellasta sitten, kone messissä tottakai.

Ei kommentteja: