maanantaina, lokakuuta 04, 2010

Viikonloppu

Perjantaina kävin Kslättissa laulamassa vähän karokee:-)! Khekhe, myöhään meni niinkuin aina ja kuin heräsin lauantai-aamuna oli vähän vaikeeta uskoa että on pakko juoda taas 8h kuluttua:-D...

Lauantai-iltana oli siis vuorossa Fest1 TF:n tiloissa. Paikalla oli koko ankdammen ja monia monia muuta. Oli tosi hauskaa, harmittaa etten ottanut enemmän kuvia. Itsestäni ei oo yhtään kuvaa MEH.
Kaikki ainejärjestöt piti esiintyä omalla laululla. Historicus oli ekana ja laulettiin sitten Lindan kanssa kahdetaan bandiero rossaa kaikkien edessä:-D. Hyvin meni ja kaikki hurrasivat hah.

Ei kommentteja: